Kundemedarbejder

Om stillingen                   

Vi søger en dygtig og serviceminded kundemedarbejder, der elsker at yde god kundeservice. Det er det afgørende for Hjørring Vandselskab, at vi yder en god og professionel kundeservice.

Som kundemedarbejder bliver du en del af gruppen Kunder og Kommunikation, hvor du kommer til at indgå i tæt samarbejde med dine kolleger omkring afregning og servicering af vores kunder.

Du får en afvekslende hverdag med mange forskelligartede arbejdsopgaver, hvor du er med til at præge udviklingen indenfor forbrugsafregning og kundeservice i Hjørring Vandselskab. Vil du være en del af det, har vi en fuldtidsstilling (37 timer), med opstart hurtigst muligt.

 Arbejdsopgaver:

Vi afregner ca. 33.000 forbrugssteder og håndterer alle processer i den forbindelse.

Som kundemedarbejder vil du være en vigtig del af vores team og være med til at sikre en god og professionel kundeservice. Du vil som kundemedarbejder kunne forvente en bred vifte af opgaver, som bl.a. inkluderer:

  • Kundevejledning om vand, spildevand og regninger via telefon, mail og ved personligt fremmøde.
  • Forbrugsafregning (års- og aconto afregning).
  • Vedligeholdelse af kundeinformationer og forbrugsstedsoplysninger i opkrævningssystem.
  • Udsendelse af fakturaer og rykkerskrivelser.
  • Bogføring af ind- og udbetalinger, afdragsordninger, restancer og inkassosager.
  • Anmeldelse af krav, ved gældssanering, konkurser, dødsbo og tvangsauktioner.
  • Refusion ved vandskader.
  • Ad hoc-opgaver.

Om dig:

For at få succes i rollen er det altafgørende, at du motiveres af at tale med kunder, yder den bedst mulige service og at du bidrager positivt til både egen- og kollegers opgaveløsning.

  • Du har erfaring med kundeservice og har arbejdet med arbejdsopgaver, som matcher arbejdsopgaverne i stillingen.
  • Du trives med forskelligartede opgaver og er fleksibel og omstillingsparat. Du kan bevare overblikket i perioder med travlhed og mange opkald.
  • Du er udadvendt og har gode kommunikationsevner, både på skrift og i tale.
  • Du er løsningsorienteret og har fokus på, at yde en god service. Du er god til forskellige mennesketyper og formår at bevare professionalisme selv i tilspidsede kundesituationer.
  • Du nyder at samarbejde. Du gemmer dig ikke bag et skrivebord, men samarbejder om opgaverne og deler gerne din viden og erfaring med kollegaer i organisationen, for at kunne skabe de bedste resultater i fællesskab.
  • Du er selvstændig og struktureret. Du er handlekraftig og ansvarsbevidst og kan planlægge din hverdag.
  • Du er nysgerrig og tør bringe nye idéer i spil. For at blive dygtigere og mere effektive i vores opgaveløsning, har vi brug for dine værdifulde inputs.

Vi tilbyder

Et spændende job i en dynamisk hverdag, hvor ingen dage er ens. Et godt samarbejde både med dine nærmeste kollegaer i teamet og de øvrige ansatte på en arbejdsplads i udvikling, hvor der er et stærkt fagligt miljø, og hvor der altid er mulighed for at sparre og søge inspiration hos dygtige kollegaer

Desuden tilbyder vi:

  • Mulighed for at være med til at højne kvaliteten i vores processer og arbejdsgange.
  • En arbejdsplads, hvor det tilstræbes at skabe de bedste løsninger og oplevelser for vores kunder.
  • Et sundt og godt arbejdsmiljø, hvor der drages omsorg for hinanden.
  • En arbejdsplads der bygger på værdibaseret ledelse, hvor vi samarbejder gennem dialog, giver plads til at tage ansvar og kompetence til at træffe beslutninger.
  • Et kollegialt fællesskab med en uformel omgangstone, men med respekt for den enkelte.

Hvem er vi

Du kan læse meget mere om Hjørring Vandselskab på hjvand.dk:

Ansøgning:

Send din ansøgning og CV senest den 4. august 2024 via mail til job@hjvand.dk med emnet “Ansøgning – Kundemedarbejder”.

Samtaler forventes afholdt i uge 33 2024.

 


 

Hjørring Vandselskabs mission er at vedligeholde og forbedre kritisk infrastruktur, at levere rent vand til forbrugerne og at aflevere det igen til vandets kredsløb. Det skal ske miljø- og klimamæssigt forsvarligt.

Hjørring Vandselskabs vision er ”Rent vand fra naturens kredsløb til fremtidige generationer”.

Vores 3 bundlinjer er: 1. Det forretningsmæssige; økonomi og takster; 2. Det samfundsmæssige; ansvar for fællesskabet og 3. Det miljømæssige; klima, miljø og sundhed.