Hjælp med regningen
Hjælp med regningen
Vi kan alle blive ramt af økonomisk, hårde tider. Som forsyning har vi ikke mulighed for at tilsidesætte gæld, men vi her altid til at tage en snak om en individuel afdragsordning. For at hjælpe dig er du dog nødt til at kontakte os – og gerne så hurtigt som muligt. Derfra kan vi sammen finde ud af, hvordan du undgår dyre rykkere og gebyrer.
Hvis vi ikke hører fra dig eller modtager betaling for regninger til tiden, er vi ifølge vores vedtægter nødsaget til at sende en rykker. For dette tillægges der automatisk rykkergebyr og morarenter. Reagerer du heller ikke på de rykkerskrivelser, vi sender dig, kan det i yderste konsekvens resultere i, at vi lukker for vandet til din ejendom. Også for lukningen tillægges et gebyr. Det er disse gebyrer og renter, du kan undgå ved at kontakte os og lave en frivillig aftale om betaling.
Læs også: Få hjælp til at forstå din regning
